BOBANOVO.COM

Tkoje uključen

Trenutno aktivnih Gostiju: 21 

VIDEO BOX


Tri praščića (8:22)

www.folk-radio.net

ORTV VALENTINO


Designed by: Janez
SiteGround web hosting Templates
ŠTETI LI KAVA ZDRAVLJU?? PDF Ispis E-mail
Autor Administrator   
Četvrtak, 25 Veljača 2010 16:23

alt

Većina poslova koje obavljamo zahtijevaju veliku pribranost i maksimalnu koncentraciju, zbog toga nerijetko konzumiramo velike količine kave jer nam ona to omogućava. No, je li to loše za naše zdravlje? S jedne strane istraživanja pokazuju kako je kava korisna za naše zdravlje,

dok s druge strane imamo pokazatelje kako nam kava šteti.

Lijek ili otrov prosudite sami:

Kava održava vaš mozak zdravim

Desetogodišnje istraživanje pokazalo je kako kod osoba koje piju tri šalice kave dnevno manje opada mentalna sposobnost u kasnijim godinama.

U istraživanju provedenom na Nacionalnom institutu za javno zdravstvo u Nizozemskoj sudjelovalo je 676 osoba iz više europskih zemalja, a promatrani su kroz deset godina. Testovi kojima su se ispitivale njihove kognitivne sposobnosti pokazali su kako je mentalna sposobnost osoba koje nisu pile kavu opadala četiri puta brže.

Prema objašnjenju znanstvenika koji su proveli istraživanje kofein ojačava memoriju tako što utječe na moždane receptore.

Kava i raspoloženje

Australski znanstvenici uspjeli su dokazati kako kava poboljšava obrađivanje informacija i opseg slušanja, te primanja poticajnih poruka. Oni tvrde da kofein kod ljudi stvara bolje raspoloženje i jača sposobnost razmatranja sadržaja poruke, zbog čega se lakše služe s porukom.

Kava utječe na krvni tlak

2002. godine istraživanje provedeno na jednom sveučilištu u SAD-u, provedeno na 1.000 studenata medicine pokazalo je kako osobe koje konzumiraju veće količine kave imaju povišen krvni tlak.

Uzrokuje li kava srčani infarkt?

Istraživanje završeno 2000.-te godine provedeno na 20.000 Finaca dalo je neosporive dokaze povezanosti konzumiranja velikih količina kave i srčanih bolesti.

Bolovi u leđima

Osobe koje piju manje od jedne šalice kave dnevno češće pate od bolove u leđima.

Dijabetes i kava

Istraživanje provedeno 2003. na Harvardu pokazalo je kako osobe koje piju do pet šalica kave dnevno smanjuju rizik dijabetesa tip 2 za 30%.

Hits: 498
Komentari (0)Add Comment

Napišite komentar

busy
Ažurirano Subota, 27 Veljača 2010 23:07